سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارقان جوان حین سرقت یک مغازه توسط ماموران کلانتری مرزداران خبر داد.

سرهنگ محمد افشار سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: روز گذشته ماموران کلانتری ۱۳۹ مرزداران، در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در خیابان "اطاعتی" تهران در حال گشت زنی بودند که به راننده و ۲ سرنشین یک خودروی سواری مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران افزود: ماموران در گام نخست متوجه شدند، سرنشینان خودرو با استفاده از دیلم به تخریب قفل یک باب مغازه پرداخته و قصد سرقت دارند.

وی عنوان کرد: همین کافی بود تا ماموران کلانتری وارد عمل شوند و بلافاصله دستور ایست را صادر کردند، اما با صدور فرمان پلیسی بلافاصله سرنشینان خودرو سوار بر خودرو شده و از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: راننده خودرو به صورت خطرناکی به فرار خود ادامه داد و ماموران در جریان تعقیب و گریز با رعایت قانون بکارگیری سلاح با شلیک چند تیر هوایی و اجرای طرح مهار، ماشین متهمان را متوقف کردند و موفق به بازداشت متهمان شدند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بیان کرد: تحقیقات ابتدایی ماموران نشان داد، خودروی متهمان سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت دارد و از داخل خودرو ادوات سرقت و ماسک کشف شد.

وی گفت: متهمان پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به ۱۰ فقره سرقت از جمله سرقت خودرو، وسایل خودرو و مغازه اعتراف کردند و متهمان برای کشف سایر جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار